Záruka zaniká v případě, že výrobek byl poškozen při přepravě
(Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
Záruční práva - při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Záruka se dále nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením, upravováním výrobku, či mechanickým poškozením nebo živelnou pohromou.
Jak reklamovat zboží
1. K uplatnění záruky je nutné nejprve krátkým popisem závady kontaktovat prodejce telefonicky nebo e-mailem.
2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.Doporučujeme pojištění jeho dopravy.
3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii dokladu o zakoupení, který slouží zároveň jako záruční list.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího podání.