Reklamační řád

Reklamační řád dle zákona č.40/1964 Sb. Občanského zákoníku ve znění zákona č. 136/2002 Sb. Na zakoupené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení.

Záruka zaniká v případě, že výrobek byl poškozen při přepravě
(Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

Záruční práva - při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 24 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat. Záruka se dále nevztahuje na vady vzniklé neodborným či nešetrným zacházením, upravováním výrobku, či mechanickým poškozením nebo živelnou pohromou.

Jak reklamovat zboží

1. K uplatnění záruky je nutné nejprve krátkým popisem závady kontaktovat prodejce telefonicky nebo e-mailem.

2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.Doporučujeme pojištění jeho dopravy.

3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii dokladu o zakoupení, který slouží zároveň jako záruční list.

  Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího podání.




 
tel: +420 483 389 754, fax: +420 483 389 754 , mob: +420 777 343 700, e-mail: zc.tenft@okazi